BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Efektyvus Google AdWords naudojimas

Google AdWords reklama puiki priemonė greitai pritraukti lankytojų srautą į savo svetainę ar elektroninę parduotuvę, tačiau tai taip pat puiki priemonė greitai ir nenaudingai iššvaistyti savo , ypač jeigu nesate susipažinę su AdWords naudojimusi ir nesate kūrę reklamos kompanijų. Pateikiame keletą esminių patarimų, kaip galite su mažesnėm išlaidom pritraukti daugiau klientų:

Teisingas raktažodžių parinkimas. Rinkitės tikslinius, kelių žodžių raktažodžius, o ne “šaudykite” su bendriniais raktažodžiais. Pvz. naudokite ne “baldai”, o “virtuvės baldai”, “mediniai baldai” ir pan. Taip padidinsite tikimybę, kad Jūsų skelbimą paspaudęs žmogus, ras to ko ieškojo.

Kurkite atskirus skelbimus kiekvienam raktažodžiui. Tikimybė, kad lankytojas lankytojas paspaus Jūsų reklama padidėja, jeigu skelbime yra toks pats žodis ar sakinys, kaip klientas tai įrašė google paieškos laukelyje. pvz. raktažodžiams “vaiku zaislai” ir “zaislai vaikams” nekurkite vieno skelbimo, o darykite atskiras Google Adwords reklamas, kurių antraštėje naudokite tiksliai tokį žodžių junginį, koks yra raktažodis.

Eksperimentuokite su skelbimo tekstais. Kiekvienai skelbimų grupei sukurkite po du ar daugiau skirtingų skelbimų ir stebėkite, kurio skelbimo paspaudimų rodiklis yra didžiausias. Nustebsite pamatę, kaip stipriai gali pasikeisti paspaudimų rodiklis skelbime pakeitus kelis žodžius ar juos sukeitus vietomis.

Tokie būtų pagrindiniai dalykai, kuriuos reikia žinoti norint efektyviai naudoti google adwords reklamą, sekančiuose įrašuose bandysime apžvelgti kokie AdWords skelbimai yra efektyvus ir kaip juos rašyti, kad sulaukti interneto naršytojo dėmesio.

Patiko (1)

Rodyk draugams

komentarai (5) | “Efektyvus Google AdWords naudojimas”

  1.   mikas rašo:

    kuo tikslesni raktažodžiai, tuo efektyviau?

  2.   mikas rašo:

    google adwords?

  3.   Žygimantas rašo:

    Keletas aprašytų pagrindų veiksmingi. Nors Google AdWords reklama turi ir šimtus parametrų, kas padeda optimizuoti kampanijas. Įsivaizduokim, kad darote marketingą Google reklamos formoje būtent restoranui. Tai svarbu prisiminti tokius parametrus kaip laikas. Tarkime pietų metu padidinti biudžeto intensyvumą ties raktažodžiu “verslo pietūs”.
    Kitas parametras - reklama pagal miestus. Nors ji ne visiems tinka, ne visų vartotojų miestą išgaudo.
    Labai svarbu naudoti neigiamus raktažodžius. Jei reklamuojame “automobilio generatorius”, tai reikia išmesti “elektros generatoriai”.
    Tai vos keli parametrai. Google AdWords leidžia naudoti šimtus įvairių nustatymų ir galimybių.

  4.   Arijus rašo:

    Adwords reklama tikrai turi šimtus parametrų kurie padeda tikslingai optimizuoti kuriamas kompanijas ir tinkamai išnaudoti teikiamas galimybes..

  5.   Evaldas rašo:

    Geri patarimai, bet galėtų jų būti ir daugiau. O kaip tinklapio adresai turi būti naudojami? Pasiimi raktažodžius tarkim 5 skirtingus ir kuri 5 skelbimus tam pačiam darbiniam psl?

Rašyk komentarą