BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Patarimai el. parduotuvės dizainui

Kad internetinės dizainas yra svarbus ir įtakoja pardavimus, taip jau daugeliui ne paslaptis. Tad bandysime truputį detaliau apžvelgti, koks ji turėtų būti tas dizainas, kad klientai norėtų Jūsų parduotuvėje pirkti. Man patiko kažkieno pasakyta mintis, kad geriausias e-parduotuvės dizainas, kurio klientas nepastebi ir visai nevertina, t.y. jei lankytojas apsilankęs Jūsų parduotuvėje pagalvoja, koks gražus puslapis tai yra taip pat blogai, kaip ir pagalvotų koks negražus puslapis. Reiškia, kad dizainas užgožia pagrindinius parduotuvės akcentus - prekes, o tai nepadeda parduoti daugiau.

Taigi, keletas patarimų:

1. Venkite naudoti daug spalvų. Apsiribokite 2-3 spalvomis. Pasirinkite vieną spalvą fonui, vieną parduotuvės elementams, vieną svarbiausiems akcentams (akcijinės prekės, nuolaidos ir pan.)

2. Venkite margų paveikslėlių ir judančių objektų. Dažnai labai norisi pagražinti savo svetainę pridedant į ją įvairiausių paveikslėlių, ornamentų ir pan. Bet to daryti neverta, nes tai parduotuvė, o ne meno galerija. Taip tik labiau supainiosite klientą.

3. Aiškūs mygtukai. Visur kur reikia naudokite aiškiai matomus su aiškiai įskaitomu tekstu mygtukus, tokius kaip “Į krepšelį”, “Užsakyti” ir pan. Klientas turi lengvai juos rasti ir būti aiški jų prasmė. Venkite naudoti neįprastus terminus, pvz. vietoj “Į krepšelį” naudoti “Į krepšį” ar pan. Kas neįprasta, tas klientams atrodo mažiau patikima.

4. Trumpas užsakymo lapas. Kaip galima labiau sutrumpinkite užsakymo formą, idealu, kai klientai užsakymą gali padaryti viename žingsnyje.

5. Visada pateikite informacija, kaip klientas gali gauti pagalbą. Pvz. užsakymo lape nurodykite -”Nepavyksta užsakyti? Reikia pagalbos? - Skambinkite mums tel. 80000″ arba tiesiog matomoje vietoje nurodykite “pagalba, tel, email”. Tada klientai kuriems kažkas nepavyko susisieks su Jumis, o ne paspaus close mygtuką.

6. Neverskite klientą pildyti nereikalingų laukelių. Gerai apie klientą turėti daug duomenų, ypač jei naudojate naujienlaiškių marketingą. Tačiau reikia pagalvoti, ar tikrai verta dėl papildomo duomenų surinkimo aukoti pardavimus, nes tikrai ne visi klientai nori nurodyti savo gimimo metus, pomėgius ir pan. Koncentruokitės tik ties būtiniausiais duomenimis, kurie reikalingi atlikti pardavimui, o papildomų duomenų galėsite kliento paprašyti vėliau, pasiūlyti jam atsinaujinti savo duomenis.
Tokie būtų patarimai dėl dizaino el. parduotuvių turėtojams. Aišku, yra daugiau svarbių aspektų, bet jau laikymasis bent jau šių patarimų - būtų gera pradžia :)

Patiko (0)

Rodyk draugams

1 komentaras | “Patarimai el. parduotuvės dizainui”

  1.   parduotuviu interjeras rašo:

    parduotuves dizainas tikrai turi itakos pardavimams…

Rašyk komentarą